خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/22 - 15:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بیوته:

کمک‌های خیرین به مدرسه‌سازی در مناطق محروم اردبیل هدایت شود

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: هدایت خیرین مدرسه‌ساز به مناطق محروم و روستایی این استان باید هدفمند شود تا منابع صرف شده بهره‌وری حداکثری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احد بیوته در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: امور خیریه از جمله اقداماتی است که خیر دنیا و آخرت در آن است ، خیران نیک‌اندیش همواره در مدرسه‌سازی مشارکت می‌کنند زیرا از یک سو صدقه جاریه است و از سوی دیگر در اشاعه علم و تربیت جوانان صالح تاثیر می‌گذارد.

وی ادامه داد: لازمه تحقق شعار ایران قوی داشتن مدرسه و کلاس معلم قوی است و برای رسیدن به این هدف لازم است که فضای آموزشی استاندارد در اختیار نظام آموزشی استان قرار بگیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین بر احقاق حقوق آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی و تکریم بازنشستگان آموزش و پرورش تاکید کرد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس از آمادگی خود برای پیگیری و حل مشکلات حوزه تعلیم و تربیت استان خبر داد و افزود: لازم است مسائل و چالش‌های آموزشی و پرورشی استان احصا و برای حل آنها در سطح استان و کشور اقدامات لازم انجام بگیرد و در این مسیر کمک فکری همه فرهنگیان لازم و ضروری خواهد بود./

پایان پیام

  • کد خبر : 379472
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار